ورود عضویت
leveling with the gods - poster

نام اصلی: همترازی با خدایان – Leveling with the Gods

دیگر نام‌ها: LWG – 신과 함께 레벨업

ژانر: اکشن، ماجراجویی، سیستمی، هیجان انگیز

نوع: وب ناول 

محصول 2019 کشور کره

صفحه‌ی کار در ناولیست 

صفحه‌ی مرجع اطلاعات


تاحالا از خودتون پرسیدین که چرا باید وب ناول همترازی با خدایان یا Leveling with the gods رو بخونم؟

خب یکی از سوالاتی که معمولا بین ناول‌خون‌ها و مانهواخون‌ها وجود داره اینه که چرا باید ناول یک کار رو دنبال کنیم؟ اینجا قراره توضیحش بدیم.

اگر تا حالا ناول خوندی باشین قطعا به ناول های تناسخی برخوردین. در نگاه اول به دلیل فراوانی زیاد این نوع ناول ها خواننده ها اون هارو کلیشه ای، تکراری و مضخرف فرض می کنن. اما چی باعث خاص شدن ناول همترازی با خدایان میشه؟

بزارین قبل از پرداختن به جزییات اول خلاصه این ناول رو بخونیم:

زمین به نابودی کشیده میشه و جمعی منتخب پس از رد شدن امتحانات سخت به برجی عظیم وارد میشن. در این برج از خدایان گرفته تا انسان ها همی چیز موجود است. اما ایا خدایان برج قادر مطلق هستند؟ حتی خدایان قدرتمند برج هم در مقابله نیرو هایی که خدایان خارجی نامیده شدند شکست خوردند.

در اخرین لحظات زندگی خدایان به عنوان اخرین راه یکی از خودشان که در گذشته انسان بود را به گذشته فرستادند به امید اینکه با داشتن سلاح قدرتمندی به نام (اطلاعات) به سطحی بالاتر از الان برسند. بیایید این فرد رو در مسیر پیشرفت همراهی کنیم.

 

 

خب حالا خلاصه داستان رو فهمیدیم بیاین تا به توضیح اون بپردازیم.

چه چیزی این کار رو از بقیه کار ها متفاوت می کنه؟ کاراکتر های این ناول همگی از اساطیر مختلف در داستان الهام گرفته شدن و برای مثال زئوس که فکر کنم هرکسی حداقل یه بار اسمش به گوشش خورده باشه یا هرکول که قطعا معرف حضور همه هستش،این ها به جذایت کار اضافه می کنه و باعث میشه خواننده میل بیشتری برای خواندن کار و دیدن برخورد قهرمان با این اساطیر داشته باشه.

نکته جالب دیگه اینه که (برج) دارای نظام قانونمند خاصی هستش که باعث میشه افراد طبقه بالاتر توانایی استفاده از تمام قدرتشان را در طبقات پایین نداشته باشند، که این مورد در مبارزات علیه قهرمان داستانمون هم بسیار مورد توجه هستش.

به صورت خودمونی بگم فکر کنم دیده باشین یکی تناسخ پیدا می کنه خیلی راحت میزنه دهن دشمناشو سرویس می کنه و هیچکس حریفش نیست که باعث مضخرف شدن کار میشه و کار دقیقاً برعکس این مورد هستش.

 

 

از دیگر مواردی که می تونم بگم نوع رابطه قهرمان ما با بقیه‌ست. به طور معمول در کار های تناسخی به دلیل راضی کننده نبودن زندگی اول کاراکتر اصلی شروع به پیشبرد روابط خودش می کنه و انواع دوست و حامی پیدا می کنه که حفره خالی زندگی قبلش رو پر کنه اما در این ناول از این خبرا نیست قهرمان ها حفره زندگی گذشتش رو نادیده می گیره و تنها با داشتن یک هدف (قوی تر شدن) در برج قدم می‌ذاره.

البته که با چند نفر اشنا میشه چون به هر حال اجتناب ناپذیره که بخوای تنهای تنها باشی.

 

 

و در اخر ختم کلام اگر به هیجان، نبرد، افزایش سطح و… علاقه داری حتما این ناول رو بخون که اگه نخونی پشیمون میشی و اینم بگم که کار حالا حالا ها ادامه داره و باعث میشه مدت طولانی بتونی از کار لذت ببری. پس توصیه‌ی من اینه که هم ناول رو دنبال کنید تا جزئیات بیشتری از داستان رو در اختیار داشته باشید و هم مانهوا رو بخونید تا از طراحی زیبا و چشم‌گیرش لذت ببرید. این رو هم اضافه کنم که ناول حدود ۱۰ قسمت از مانهوا جلوتره.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *