ورود عضویت
poster

مسیری جدید برای انتخاب کتاب ها

  • نویسنده: NovelEast
  • 7 بهمن 1402

یکی از نگرانی‌های همیشگی ما در ناولیست، این بوده که چه کاری رو ترجمه کنیم. آیا معیاری که برای انتخاب پیش گرفتیم درست بوده؟ اگر ترجمه کردیم و استقبال نشد چی؟

البته این دست نگرانی‌ها فقط از سمت ما نبوده و شما هم همیشه چنین افکاری رو در سر داشتین. اینکه ناولیست چرا کاری که من دوست دارم رو انتخاب نمیکنه، یا چرا کارهایی که انتخاب می‌کنن به سلیقه‌ی من نمی‌خوره.

مدت زیادی رو درباره‌ی این موضوع و روش‌های مختلفی که برای برطرف کردن این مشکل وجود داره بررسی کردیم. بعضی از روش‌‌ها مناسب ما نبود و بعضی هم دشوار.

اما بالاخره به یک راه مناسب رسیدیم که فکر میکنم بتونه همه‌ی ما رو راضی نگه داره. صد البته که برای موفق بودن در اینکار به کمک شما هم نیاز داریم. یه نیاز واقعی و بزرگ. توی ویدئوی پایین بیشتر توضیح دادم. پیشا‌پیش ممنون که گوش میدی.❤

 

8 دیدگاه

  1. mahan میگه
    0
    0

    فوق العاده . موفق باشید ایده عالی بود

  2. calm_little_b0y میگه
    0
    0

    متشکرم از زحماتتون 🙏🙏

  3. یه خواننده میگه
    3
    0

    به عنوان نماینده خوانندگان سایت نه، به عنوان خودم، یک تک خواننده بهت میگم: «فرهاد جان، واقعاً ازت متشکرم❤️»

    اولین باری که وارد سایت شدم، اگه اشتباه نکنم به خاطر ناول «روزی که من یک هیولا شدم» بود (یادم نمیاد متاسفانه، چون مال خیلی وقت پیشه😅، به علاوه که این ناول رو از سایت برداشتید). خب اینکه بگم از همون لحظه فن تعصبی شدم، دروغه. من رفتم و حدوداً سه ماه بعد دوباره برگشتم و اون موقع بود که تازه فهمیدم ناولیست چه شاهکاریه🫡.
    اولین اکانت رو یه مدت بعدش زدم و با اون شروع کردم. وارد سال کنکور شدم و اکانت رو ازم گرفتن😂، اما بازم میومدم سایت و ایندفعه کار های رایگان رو می‌خوندم🙏. ولی دوران دانشگاه دوباره اکانت های خودم رو زدم تا از نعمت ناولیست توی شب های امتحان بی نصیب نمونم👍. (خلاصه ی کوتاهی از سرگذشت من و ناولیست💞)

    اگه حوصله خواندن نداری اسکیپ کن و اینجا رو بخون:
    کاری که می‌خوای انجام بدی عالیه و حمایت ما رو داری👌، همین طوری با اشتیاق باشید و همین طور که الان همدیگه رو به چشم خریدار و فروشنده نمی‌بینیم، بیا سعی کنیم در آینده هم همینقدر صمیمی باشیم
    ممنون از همه ی بچه ها

    • NovelEast میگه
      1
      0

      ای جانم انرژی و روحیه. قشنگ دهنمو بستی 🤐
      ممنون واقعا بابت این همه لطف و مثبت بودنت❤(❁`◡´❁)

  4. mehdiyazdian میگه
    2
    0

    ممنون از زحماتتون

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *